Reklam

SON YAZILAR

16 Mart 2015 Pazartesi

Peki Ya Doğa Size Küserse? Beşinci Mevsim (The Fifth Season )


  Küçükken ağaçlarla filan konuşmaya çalışırdım. Genellikle cevap vermezlerdi. Bir gün bir arkadaşım '' Oglum geri zekalı mısın mal mal niye ağaçlarla konuşmaya çalışıyorsun '' diye sormuştu Ona o gün '' Mesele sadece ağaç meselesi değil anlamıyor musun? '' demek isterdim ama kendisi bunu anlamak için fazla embesildi. Sessiz kalmayı tercih ettim. Öncelikle bu filmi ona ithaf ediyorum. Ayrıca geri zekalı sana benzer. Neyse olayı daha fazla kişiselleştirmeyeyim. Filmimiz Fransa' nın bir köyünde geçmekte. Her şey Kış Adam' ın yanmamasıyla başlıyor ve sonra olaylar gelişiyor efenim. Eğer doğa size hep verdiğini bir gün vermemeye karar verirse ne yaparsınız?


  Filmde dikkatimi çeken ilk gönderme ( ki ben kendim göndermiş de olabilirim tabi ) meşhur Bergman' ın Yedinci Mühür filmine gibiydi sanki. Siz de izleyin bakın bir doğru anlamış mıyım. Onun dışında filmin başındaki dans sahnesi ve müzik de beni benden aldı. Lakin müziğe ulaşamadım film sahnesi ile yetinmek durumunda kaldım. Velhasılkelam filmi izleyin efenim. Tavsiyedir, izlenilesi.beğenilesi



Bu da tadımlık dans sahnesi :)



 Yapımı : 2012 - Belçika , Hollanda , Fransa Tür : Dram , Gizem Süre: 93 Dak. Yönetmen : Peter Brosens, Jessica Hope Woodworth Oyuncular : Sam Louwyck , Aurélia Poirier , Django Schrevens , Gill Vancompernolle , Robert Collinet Senaryo : Peter Brosens , Jessica Hope Woodworth Yapımcı : Philippe Avril , Peter Brosens Diğer Adı : La cinquième saison
Peki Ya Doğa Size Küserse? Beşinci Mevsim (The Fifth Season )
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

Üst