Reklam

SON YAZILAR

17 Mart 2015 Salı

Half Nelson / Tepetaklak Nelson




     Bence şu filmi izleyin demek için yazılmamalı bu yazdığım şeyler. Bu yazdığım şeyler diyorum; çünkü bu yazdığımın ne olduğunu bilmiyorum. Tamam film hakkında bildiğim, sevdiğim ya da sevmediğim şeyleri yazıyorum ve bu yazdıklarımı nasıl sınıflandırmalıyım bilmiyorum. Zaten bi önemi de yok bence. Bu sefer ki yazdığım ‘şey’ birazcık eski bi film hakkında. 9 yıl çok eski sayılmaz diyenlere söyleyecek hiçbir sözüm yok. Çünkü 9 yıl önce ben gençtim, şimdi değilim. Demek ki 9 yıl uzun bir süreymiş. Bu kadar şey yazıp hala filme girememem de gerçekten güzel. Neyse filmin adı ‘Half Nelson’ bi çoğunuz izlemiş olabilir, ama izleyemeyenler için yukarıda yazdığım şeyi inkar edercesine bu filmi izleyin demek istiyorum. Ya da izlemeyin siz bilirsiniz. Vazgeçtim kesin izleyin.  Başrolünde Ryan Gosling’in olduğu ve oynadığı başka hiçbir film izlemediğimi söyleyerek başlıyorum. Kahramanımız!! Bir okulda öğretmendir, uyuşturucu bağımlısıdır. Ancak aynı zamanda öğrencilerine iyi bir örnek olmaya çalışmaktadır. Onları tüm kötülüklere karşı korumaya çalışırken bir yandan kendi bağımlılığını öğrencilerine hissettirmemeye çalışır. Kahraman olmayı her türlü kötü alışkanlıktan uzak duran ve super güçlere sahip olan insanlar olarak aktarmaya bayılan Hollywood’un aksine, bu film insanların hatalarıyla, yaptıkları ya da yapmadıklarıyla sadece insan olarak da kahraman olabileceklerini gösteren bi filmdi. En azından benim için. Genelde her şeyde kusur aramaya özen göstermiş ve bu uğurda yıllarını vermiş biri olarak az önce yazdığım övgünün benim için ne kadar zor olduğunuzu bilseniz gerçekten gözleriniz dolar benim bu acınası halim karşısında. Neyse iyi bakın kendinize.

YAZAN: Free Walker
,




Yapımı : 2006 - ABD
Tür : Dram
Süre: 106 Dak.
Yönetmen : Ryan Fleck
Oyuncular : Ryan Gosling ,  Anthony Mackie ,  Tristan Wilds ,  Collins Pennie ,  Monique Gabriela Curnen
Senaryo : Ryan Fleck ,  Anna Boden
Yapımcı : Anna Boden ,  Rosanne Korenberg
Half Nelson / Tepetaklak Nelson
  • Blogger Yorumları
  • Facebook Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder

Üst