Reklam

SON YAZILAR

15 Şubat 2012 Çarşamba

Turin Horse




Öncelikle filmle ilgili bir online film sitesinde izleyenlerin             yorumlarınlarına yer vermek istiyorum.

''YOK ARKİDEŞ 25 DAKİKA SÜYRETTİK TEK AKSİYON KADIN YEMEK HAZIR DEDİ.. KONUŞMA BİLE YOK .. İĞRENÇ ÖTESİYDİ KARDEŞİM BUKADAR MI SAÇMALANIR''

''Sinirlerim bozuldu,başım çatlıcak gibi korkunç bir film iki manyak yatıyor kalkıyor salak gibi seyrediyoz….''


'':)Bu filmin burada işi ne, burada Béla Tarr görmek çok şaşırtıcı. Yorum yazan arkadaşlar, bu film evet 100 kişi izlese 99 unun berbat diyeceği, 1 tanesinin de baş yapıt diyeceği bir film. Gelin görün ki nasıl oluyor da baş yapıt olarak tanıtılıyor? Nasıl mı, o bir kişi veya bir kişiler o 99 kişinin film zannettiği şeyleri üretenler olunca baş yapıt oluyor.Demek istiyorum ki sinema dünyasının en üst tabakası yani yazan çizen eleştiren filmleri üreten çeken yöneten yani sinemayı en iyi bilen ve yaratanların baş yapıt olarak değerlendirdiği filmlerden biri daha. İki kişi mal gibi yatıp kalkıyor ha süper ya :)) Anlayabilene şunu demek istiyorum, Mona Lisa ne çirkin bi kadın dimi :))''


       Evet yorumların bazıları böyle.Ama işte konu Béla TARR olunca böylesi yorumlar da olası.Hele ki Satantango' yu izleyenlerin yorum yapmaya bile takatı kalmıyor.Malum film biraz uzun. Ama plan sekans diyince aklıma ilk gelen yönetmenlerdendir zat-ı muhteremleri. Ben derim ki kimsenin yorumuna bakmadan bir de siz izleyin. Tavsiye edilesidir.

Yazan: röbdeşambırlı kiwi

Turin Horse
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 yorum :

  1. Iki dakka oturup insan gibi düsünmeye üsenen adama izletirsen olcagi budur diyor, aurasiz olanlara allahtan sifa diliyorum. (Bu deyimi de Gülben Ergen'in "ateistlere allahtan sifa diliyorum" sözünden aldim, iyi mi? Düsmani kendi silahiyla vurmak diye buna derim ben. Zira Gülben Ergen'e de izletsen bu filmi ayni yorumu yapacagi gün gibi ortadadir. Ee her filmde eli isi-üfleme isi (ingilizceden google translate cevirisi) olsaydi isimiz isti walla!

    YanıtlaSil

Üst